torsdag, juni 26, 2008

Tackar och bockar

Åh va kul. Känner mig jättestolt över min nya utmärkelse. Blev så glad att jag glömde bort att jag skulle göra helg och inte blogga mer. Tack än en gång Pjöllermaja!

Och nu är det alltså tänkt att jag skulle ge utmärkelsen vidare till fem bloggare som jag tycker förgyller min dag. En är ju Pjöllermaja her self som jag just fått utmärkelsen av. De andra är Karin/Hem och liv, alltid lika kul att se vad hon har pysslat med i sitt hem. Sedan så har jag sista veckan hittat in till en ny blogg, som jag verkligen gillar, Tjohalia. Läser även Katrin Schulmans blogg varje dag, men jag tvivlar på att hon läser min. Och så klart syster ysters blogg. Den måste man ju bara kika in på minst en gång per dag. Systers blogg började som en inredningsblogg men har mer och mer utvecklas till en mera tänkvärd blogg.

2 kommentarer:

Tjohalia sa...

Åhh tack! Vad rörd jag blir! Det är så roligt att jag hittat till din blogg också, kram Sandra

Susihus sa...

Grattis till utmärkelsen. Ha en härlig dag i solskenet. Kram