onsdag, juni 11, 2008

Shoppat i Umeå

Oj vilken shoppingtur det blev i dag. Har rännt runt hela stan. Började med Em borta på Grubbe och shoppande en snygg matta till soffgruppen. Blev supernöjd. Den förra mattan var både för liten och i helt fel färg. Nu blev det mer harmoni i hemmet. Om det har med feng shui eller sköna färgkombinationer att göra låter jag vara osagt.
For sedan vidare till centrum och hade tänkt köpa en ny vaxduk på Åhlens, men det fanns inga snygga sommriga vaxdukar där så jag kikade in på Village i stället. Som alltid när man kikar in på Village, så får man nått med sig. Denna gång blev det en bokstavskombination till dotters lekdel nere.Eftersom jag inte hittade någon vaxduk nere på stan, körde jag vidare ( i svärmors lilla blå clio) till Haga där jag efter lite sightseeing runt i kvarteren tillslut hittade Sköna rum. Där hittade jag förstås mycket snyggt, men valde till slut en snygg vaxduk. Ni känner säkert igen mönstret, strössel av Mairo. Tur man fått igen på skatten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint ni gjort det!

Pjöller maja sa...

snyggt!!

Camilla, hus nr 8 sa...

Åh, Mairos Strössel motiv är så härligt!!

martina sa...

Vilket fint vardagsrum ni har! Gillar kuddarna, är på jakt efter nya och gillade dina!